ستاره آزمون پارس

نماینده محصولات شیمیایی بایوکم BioChem فرانسه

نماینده محصولات شیمیایی بایوکم BioChem فرانسه

ستاره آزمون پارس

ستاره آزمون پارس نماینده رسمی محصولات شیمیایی بایوکم فرانسه می باشد، در این وبلاگ اطلاعات فنی مرتبط با محصولات شرکت و همچنین موارد آموزشی مرتبط با آزمایشگاه و مواد شیمیایی قرار می گیرد. اگر قصد خرید آنلاین مواد شیمیایی را دارید می توانید مستقیما به سایت www.SAZP.ir مراجعه نمایید.

Setare Azmoon Pars Logo


شرکت ستاره آزمون پارس با برخورداری از توان علمی کارشناسان متخصص و مشاوران با تجربه خود ، قادر به تامین مواد شیمیایی ، شیشه آلات و تجهیزات مورد نیاز مراکز دانشگاهی ، آزمایشگاه های کنترل کیفیت کارخانجات دارویی ، صنایع غذایی ،آشامیدنی ، آرایشی ، بهداشتی و .. می باشد.

 این خدمات شامل موارد زیر می باشد :
* ارائه انواع مواد شیمیایی آزمایشگاهی در گریدهای مختلف و محلول های استاندارد از کمپانی های معتبر اروپایی و آسیایی.
لازم به ذکر است این شرکت آمادگی واردات کلیه مواد آزمایشگاهی از کمپانی های Alfa Aeser , Acros , Sigma-Aldrich و .... را در کوتاهترین زمان ممکن ، بنا به درخواست مشتریان محترم دارا می باشد.
* انواع محیط های کشت مورد مصرف در آزمایشگاه با برندهای متنوع
* انواع دستگاه های روتین آزمایشگاهی شامل انواع ترازو های دیجیتال، هدایت سنج، انواع هات پلیت، شیکر، فور، انکوباتور،pH مترهای رومیزی و پرتابل، مولتی پارامترهای رومیزی و پرتابل و ... از کمپانی های معتبر اروپایی نظیر IKA، Memmert ، Aqualytic ، Elma ، Mettler و ... و همچنین تولیدات ایرانی
* انواع شیشه آلات آزمایشگاهی مورد مصرف در آزمایشگاه های شیمی، زیست، بیوشیمی، محیط زیست، غذایی، دارویی و ...
* اقلام مصرفی پلاستیکی و یک بار مصرف ساده و استریل مورد نیاز در آزمایشگاه
* انواع سیستم های فیلتراسیون شامل کاغذهای صافی ، ممبران فیلتر ها ، کارتوش ، فیلترهای سرنگی و ...

لازم به ذکر است بخش فنی این شرکت، همواره آماده خدمات رسانی و راهنمایی کاربران گرامی در زمینه ی نصب، راه اندازی و آموزش تجهیزات ارائه شده می باشد.